Lediga jobb Jobandtalent People Sweden AB i Uddevalla

Se alla lediga jobb från Jobandtalent People Sweden AB i Uddevalla. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uddevalla som finns inom det yrket.

Inventera i välkänd klädbutik i Uddevalla

Om tjänsten Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper - Vi letar efter dig som är noggrann - Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt - Du tycker om att arbeta självständigt - Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen Meriterande - Att du sen ti... Visa mer
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Uddevalla

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Inventera i välkänd klädbutik i Uddevalla

Om tjänsten Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper - Vi letar efter dig som är noggrann - Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt - Du tycker om att arbeta självständigt - Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen - Du har fyllt 16år Meriter... Visa mer
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann

- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt

- Du tycker om att arbeta självständigt

- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen

- Du har fyllt 16år

Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett

- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln

Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Uddevalla

Datum: 25 oktober samt den 1 november

Tid: Kl 06.00-10.00

I ansökan får du besvara vilka dagar du är tillgänglig för arbete, samt specificera vart du bor för att vi ska kunna placera dig i närmst lämpliga butik.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Account Manager till Telexia, Uddevalla

ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, UDDEVALLA Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service... Visa mer
ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, UDDEVALLA
Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service och support av en och samma kontaktperson.

Denna annons avser en tjänst som planeras att tillsättas i höst, kontoret är beläget i Uddevalla, utanför Göteborg.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu till vår kund, Telexia, en Account Manager som vill arbeta med långsiktiga relationer gentemot kunder genom relationsbyggande försäljning. Denna process är en direktrekrytering där du kommer att erbjudas en anställning direkt hos Telexia som inleds med en 6 månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning, arbetstiderna är kontorstider med möjlighet att styra sina egna tider.

Telexia erbjuder en arbetsplats med möjlighet till utveckling och chans till att påverka din arbetsdag. Du utvecklar och förvaltar din egen kundbas och är ansvarig för hela säljprocessen. I säljprocessen ingår bland annat prospektering, mötesbokning via telefon, genomförande av möten på plats hos kund samt att kontinuerligt agera driftstöd för dina egna kunder. Din första tid på Telexia består av en introduktion där du bland annat får en gedigen upplärning av erfarna säljare i deras vardag och även en gedigen utbildning av produkterna. När du byggt upp din kundbas kommer din roll framåt att innebära en hel del prospektering, kalla samtal och stort fokus på att boka möten och etablera dig på marknaden.

Telexia har en trivsam arbetsmiljö med inkludering i teamet där de tillsammans planerar in och utför roliga tävlingar och andra aktiviteter tillsammans. De har sedan sin start, under 2020, öppnat upp kontor på 6 olika orter i Sverige och ser nu fram emot att utöka dessa ytterligare, ta därför chansen att bli en viktig del i deras härliga team genom att skicka in en ansökan!

OM DIG

Till denna roll söker vi dig som har ett starkt driv, rätt inställning och ett stort intresse för försäljning. Du bör även ha viss erfarenhet av försäljning, exempelvis inom butik eller över telefon, samt trivas i en roll där du på egen hand får skapa och bygga upp en kundbas med hjälp av dina kunskaper inom försäljning och relationsskapande. Vi ser gärna att du har ett sinne för struktur och planering då du själv planerar din kalender med kundbesök och liknande. I denna roll är det även viktigt att du är initiativtagande och har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Vidare tror vi att du som person gillar att tävla och drivs framåt av en utmaning.

Krav:

- B-körkort

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av försäljning

- I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid personliga egenskaper.

Det är även meriterande om du tidigare har arbetat med b2b-försäljning, samt om du har erfarenhet av telecom.

OM JOBANDTALENT

Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Account Manager till Telexia, Göteborg

ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, GÖTEBORG Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service ... Visa mer
ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, GÖTEBORG
Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service och support av en och samma kontaktperson.

Denna annons avser två tjänster som planeras att tillsättas i höst, kontoren är belägna i Askim respektive Uddevalla, utanför Göteborg.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu till vår kund, Telexia, en Account Manager som vill arbeta med långsiktiga relationer gentemot kunder genom relationsbyggande försäljning. Denna process är en direktrekrytering där du kommer att erbjudas en anställning direkt hos Telexia som inleds med en 6 månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning, arbetstiderna är kontorstider med möjlighet att styra sina egna tider.

Telexia erbjuder en arbetsplats med möjlighet till utveckling och chans till att påverka din arbetsdag. Du utvecklar och förvaltar din egen kundbas och är ansvarig för hela säljprocessen. I säljprocessen ingår bland annat prospektering, mötesbokning via telefon, genomförande av möten på plats hos kund samt att kontinuerligt agera driftstöd för dina egna kunder. Din första tid på Telexia består av en introduktion där du bland annat får en gedigen upplärning av erfarna säljare i deras vardag och även en gedigen utbildning av produkterna. När du byggt upp din kundbas kommer din roll framåt att innebära en hel del prospektering, kalla samtal och stort fokus på att boka möten och etablera dig på marknaden.

Telexia har en trivsam arbetsmiljö med inkludering i teamet där de tillsammans planerar in och utför roliga tävlingar och andra aktiviteter tillsammans. De har sedan sin start, under 2020, öppnat upp kontor på 6 olika orter i Sverige och ser nu fram emot att utöka dessa ytterligare, ta därför chansen att bli en viktig del i deras härliga team genom att skicka in en ansökan!

OM DIG

Till denna roll söker vi dig som har ett starkt driv, rätt inställning och ett stort intresse för försäljning. Du bör även ha viss erfarenhet av försäljning, exempelvis inom butik eller över telefon, samt trivas i en roll där du på egen hand får skapa och bygga upp en kundbas med hjälp av dina kunskaper inom försäljning och relationsskapande. Vi ser gärna att du har ett sinne för struktur och planering då du själv planerar din kalender med kundbesök och liknande. I denna roll är det även viktigt att du är initiativtagande och har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Vidare tror vi att du som person gillar att tävla och drivs framåt av en utmaning.

Krav:

- B-körkort

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av försäljning

- I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid personliga egenskaper.

Det är även meriterande om du tidigare har arbetat med b2b-försäljning, samt om du har erfarenhet av telecom.

OM JOBANDTALENT

Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

I denna rekrytering har Telexia valt att använda Jobandtalent som enda leverantör, kontakt med andra leverantörer undanbedes.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Account Manager till Telexia, Uddevalla

ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, UDDEVALLA Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service... Visa mer
ACCOUNT MANAGER TILL TELEXIA, UDDEVALLA
Telexia är en helhetslösning inom IT för företag som vill samla allt på en plats, hos samma leverantör. De arbetar bland annat med lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare och andra arbetstillbehör, kaffemaskiner, körjournaler och arbetsordersystem. Genom att samla allt ett företag kan tänkas behöva utgör de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin vardag och erhålla bästa möjliga service och support av en och samma kontaktperson.

Denna annons avser en tjänst som planeras att tillsättas i höst, kontoret är beläget i Uddevalla, utanför Göteborg.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu till vår kund, Telexia, en Account Manager som vill arbeta med långsiktiga relationer gentemot kunder genom relationsbyggande försäljning. Denna process är en direktrekrytering där du kommer att erbjudas en anställning direkt hos Telexia som inleds med en 6 månaders provanställning. Detta är en heltidsanställning, arbetstiderna är kontorstider med möjlighet att styra sina egna tider.

Telexia erbjuder en arbetsplats med möjlighet till utveckling och chans till att påverka din arbetsdag. Du utvecklar och förvaltar din egen kundbas och är ansvarig för hela säljprocessen. I säljprocessen ingår bland annat prospektering, mötesbokning via telefon, genomförande av möten på plats hos kund samt att kontinuerligt agera driftstöd för dina egna kunder. Din första tid på Telexia består av en introduktion där du bland annat får en gedigen upplärning av erfarna säljare i deras vardag och även en gedigen utbildning av produkterna. När du byggt upp din kundbas kommer din roll framåt att innebära en hel del prospektering, kalla samtal och stort fokus på att boka möten och etablera dig på marknaden.

Telexia har en trivsam arbetsmiljö med inkludering i teamet där de tillsammans planerar in och utför roliga tävlingar och andra aktiviteter tillsammans. De har sedan sin start, under 2020, öppnat upp kontor på 6 olika orter i Sverige och ser nu fram emot att utöka dessa ytterligare, ta därför chansen att bli en viktig del i deras härliga team genom att skicka in en ansökan!

OM DIG

Till denna roll söker vi dig som har ett starkt driv, rätt inställning och ett stort intresse för försäljning. Du bör även ha viss erfarenhet av försäljning, exempelvis inom butik eller över telefon, samt trivas i en roll där du på egen hand får skapa och bygga upp en kundbas med hjälp av dina kunskaper inom försäljning och relationsskapande. Vi ser gärna att du har ett sinne för struktur och planering då du själv planerar din kalender med kundbesök och liknande. I denna roll är det även viktigt att du är initiativtagande och har lätt för att skapa och upprätthålla goda relationer. Vidare tror vi att du som person gillar att tävla och drivs framåt av en utmaning.

Krav:

- B-körkort

- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

- Tidigare erfarenhet av försäljning

- I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid personliga egenskaper.

Det är även meriterande om du tidigare har arbetat med b2b-försäljning, samt om du har erfarenhet av telecom.

OM JOBANDTALENT

Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre