Lediga jobb KFX HR-partner Skandinavien AB i Uddevalla

Se alla lediga jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB i Uddevalla. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uddevalla som finns inom det yrket.

Kundservicemedarbetare till vår kund utanför Ljungskile

Om tjänsten Brinner du för att ge god service och har ett gott öga för detaljer och administrativa uppgifter? Är du en kommunikativ, nyfiken och lösningsorienterad person med ett intresse för sälj? Sök då tjänsten som kundservicemedarbetare till vår kund i Backamo utanför Ljungskile! Om KFX HR-Partner KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbet... Visa mer
Om tjänsten

Brinner du för att ge god service och har ett gott öga för detaljer och administrativa uppgifter? Är du en kommunikativ, nyfiken och lösningsorienterad person med ett intresse för sälj? Sök då tjänsten som kundservicemedarbetare till vår kund i Backamo utanför Ljungskile!

Om KFX HR-Partner

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du vara en viktig del av företagets kundcenter med uppgift att leverera högklassig service till företagets företagskunder och interna kollegor. Du tar emot beställningar över telefon, hanterar ordrar från beställning till fakturering, bokar transporter samt hanterar reklamationer. I rollen har du mycket kontakt med och arbetar nära produktionsansvarig, ett välfungerande samarbete mellan kundservice och produktion är mycket viktigt. En stor del av rollen är administrativ där du arbetar med orderhantering och fakturering i affärssystemet Jives.

Arbetsuppgifterna omfattar bland annat:

• Handläggning av order
• Transportbokningar
• Beställning av handelsvaror
• Lagerflytt av material mellan fabriker och lager
• Kontering av fakturor
• Fakturering
• Meddela produktion vid behov av produkter och tillverkningsvaror
• Hjälpa övriga avdelningar med statistik och annan information från affärssystem
• Beräkning av kundbonus i samråd med närmaste chef eller ansvarig säljare
• Allmän städning och skötsel av lokaler och utrustning

Kvalifikationer

För att passa i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är en positiv och serviceinriktad person. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och hjälper gärna till där det behövs. Vidare är du flexibel och van att hantera förändringar i ditt arbete. Det är viktigt att du drivs av att finna lösningar och att överträffa kundens förväntningar när det kommer till service.

Krav:

• Minst 5 års erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• God datorvana, erfarenhet av affärssystemet Jives och Logtrade
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av tillverkande industri
• Hög servicekänsla
• B-körkort

Meriterande med erfarenhet av arbete inom byggbranschen.

Övrigt

Start: Omgående

Anställningen är en konsultanställning på minst 6 månader.

Arbetstid: Måndag-Fredag 07.00-16.00 med 60 min lunch.

Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess. Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!

#HPA Visa mindre