Lediga jobb Sm - Tech AB i Uddevalla

Se alla lediga jobb från Sm - Tech AB i Uddevalla. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uddevalla som finns inom det yrket.

Vi söker Sälj- & Projektadministratör

Ansök    Nov 10    Sm - Tech AB    Försäljningsassistent
Vi söker en person som ska vara ett administrativt stöd våra säljare och är van vid att ha många bollar i luften. Är du en noggrann, strukturerad och organiserad och  som tycker om  varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat   – då ska du såklart söka jobbet! Om Företaget Sedan 2012 har vi på SM-Tech levererat allt från mindre produktionsmaskiner för storkök och grossister , till fullskaliga linjer för industrin.  Genom samarbete tillsammans ... Visa mer
Vi söker en person som ska vara ett administrativt stöd våra säljare och är van vid att ha många bollar i luften.

Är du en noggrann, strukturerad och organiserad och  som tycker om  varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat   – då ska du såklart söka jobbet!

Om Företaget
Sedan 2012 har vi på SM-Tech levererat allt från mindre produktionsmaskiner för storkök och grossister , till fullskaliga linjer för industrin. 

Genom samarbete tillsammans med de stora aktörerna som finns på marknaden förser vi både nya och återkommande kunder med högkvalitativa lösningar inom livsmedelsindustrin.

Vi är Treifs agent i Sverige och Norge, F.R Drake’s agentur i Skandinavien och Risco’s agent i Norge.

Genom vårt samarbete med F.R Drake och Risco erbjuder vi lösningar för tillverkning och förpackning av korv.  Samarbetet med Treif gör det också möjligt för oss att erbjuda lösningar för portionering och strimling av både kött, ost och andra charkuterivaror . 

Vi har våra verkstad, lager och kontor på Aröd industriområde i Ljungskile.

Arbetsuppgifter
Administrativt stöd till våra säljare såsom offert-, order- och projekthantering. 

- Projektadministration  

- Orderläggning 

- Lageradministration  

- Marknadsföringsmaterial 

- Kontakt med kunder och leverantörer

- Allmänt administrativa arbetsuppgifter  

Din profil 
Du har väldokumenterad erfarenhet av administrativt arbete.

Du är drivande ,  självständig och har lätt för att samarbeta . 

För att trivas i denna roll ser vi att du som person tycker om administration och god planering. Vi tror således att du som person är prestigelös, har en hög arbetsvilja och är samarbetsvillig. Då denna roll också kommer innebära en del kund- och leverantörs kontakt bör du känna igen dig i att vara kommunikativ.  Du ska även känna igen dig i att vara ansvarstagande, arbeta självständigt och finner dig lätt i nya situationer.  Du har lätt för att skapa struktur, kan prioritera och arbeta effektivt mot deadlines.  Du bidrar med arbetsglädje och god gemenskap på arbetsplatsen. 

Erfarenhet
Du har väldokumenterad erfarenhet av administrativt arbete.

Goda kunskaper i engelska. 

Goda kunskaper i exel. 

Meriterande
Erfarenhet som projektadministratör 

Adobe Indesign Illustrator  

Vi erbjuder
Ett utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat där vi alla hjälps åt. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 31/12-2021.

Vi tillämpar 6 månaders provanställning

Kontaktperson 
Ann-Louise Moberg 0522-85600, [email protected] Visa mindre

Vi söker Redovisningsekonom

Ansök    Mar 2    Sm - Tech AB    Redovisningsekonom
Är du en nogrann, strukturerad och organiserad redovisningsekonom som tycker om  varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat   – då ska du såklart söka jobbet! Vill du bli en del i vårt team? SM- Tech startade 2012 och levererar och servar allt från små produktionsmaskiner för storkök och grossister, till fullskaliga livsmedelslinjer för industrin. Genom samarbete med de stora aktörerna som finns på marknaden förser vi både nya och återkommande... Visa mer
Är du en nogrann, strukturerad och organiserad redovisningsekonom som tycker om  varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat   – då ska du såklart söka jobbet!

Vill du bli en del i vårt team?
SM- Tech startade 2012 och levererar och servar allt från små produktionsmaskiner för storkök och grossister, till fullskaliga livsmedelslinjer för industrin.

Genom samarbete med de stora aktörerna som finns på marknaden förser vi både nya och återkommande kunder med högkvalitativa lösningar inom livsmedelsbranschen.

Vi är ett företag med många internationella samarbetspartner. SM-Tech är ett familjeägt företag som har verkstad, lager och kontor i Ljungskile.  I koncernen ingår även tre dotterbolag. 

Vi har våra lokaler på Aröd industriområde i Ljungskile.

Arbetsuppgifter
I rollen som redovisningsekonom kommer du ha helhetsansvar för våra bolag i koncernen.  

Förutom att du kommer bli en tillgång och en viktig pusselbit i företagets projekt kommer du att arbeta med uppgifter som: 

- Löpande bokföring och månadsavstämningar 

- Kund & leverantörsreskontra

- Momshantering 

- Likviditet

- Löneadministration 

- Kontakt med kunder och leverantörer

- Allmänt kontorsgöromål på en ekonomiavdelning

Din profil 
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som redovisningsekonom. Det är viktigt att du kan arbeta självgående inom redovisning och att du tidigare har varit delaktig i avstämningar och bokslut.

Som person trivs du med att ta tag i problem, och du kommer även ha kontakt med kunder och leverantörer där du stöttar i de ekonomiska frågorna, det är därför viktigt att du gillar ett socialt arbete och är service minded.  

För att trivas i denna roll ser vi att du som person tycker om att ta tag i nya arbetsuppgifter och att du inte räds för att hugga i där det behövs. Vi tror således att du som person är prestigelös, har en hög arbetsvilja och är samarbetsvillig. Då denna roll också kommer innebära en del kund- och leverantörs kontakt bör du känna igen dig i att vara kommunikativ.  Du ska även känna igen dig i att vara ansvarstagande, arbeta självständigt och finner dig lätt i nya situationer.  Du har lätt för att skapa struktur, kan prioritera och arbeta effektivt mot deadlines.  Du bidrar med arbetsglädje och god gemenskap på arbetsplatsen. 

Erfarenhet
Du har minst 3-5 års erfarenhet som redovisningsekonom

God vana att arbeta i Visma och Hogia samt erfarenhet av leverantörscanning

Goda kunskaper i engelska 

Goda kunskaper i Exel 

Meriterande
Erfarenhet och kunskaper i internationell handel

Vi erbjuder
Ett utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i ett öppet arbetsklimat där vi alla hjälps åt. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 17/3-2021.

Vi tillämpar 6 månaders provanställning

Kontaktperson 
Linda Johansson 0522-85600, [email protected] Visa mindre

Administratör , vikariat

Ansök    Mar 19    SM - Tech AB    Administrativ assistent
Om SM-Tech Vi är ett företag som verkar inom livsmedelsbranschen genom att förse våra kunder med högkvalitativa lösningar för tillverkning och packning av korv m.m. Vi har verkstad, lager och kontor i Ljungskile. Platsbeskrivning Vår administratör ska gå på föräldraledighet och vi söker nu en ersättare för henne. Anställningen är ett vikariat från juni 2019 till och med september 2020. Vi söker dig som har erfarenhet inom administrativt arbete och lättare... Visa mer
Om SM-Tech
Vi är ett företag som verkar inom livsmedelsbranschen genom att förse våra kunder med högkvalitativa lösningar för tillverkning och packning av korv m.m. Vi har verkstad, lager och kontor i Ljungskile.

Platsbeskrivning
Vår administratör ska gå på föräldraledighet och vi söker nu en ersättare för henne. Anställningen är ett vikariat från juni 2019 till och med september 2020. Vi söker dig som har erfarenhet inom administrativt arbete och lättare ekonomiarbete.

Arbetsuppgifter
Vara ett administrativt stöd till våra säljare.
Fungera som ett administrativt stöd till ekonomiavdelningen.
Orderläggning och fraktbokning.
Övriga administrativa arbetsuppgifter som är vanligt förekommande på kontor.

Profil
Du har väldokumenterad erfarenhet av administrativt arbete.
Du har viss erfarenhet av lättare ekonomiarbete.
Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad.
Du är positiv och har lätt för att samarbeta.
Du har goda kunskaper i engelska.
Du har goda datorkunskaper. Visa mindre

Driven servicetekniker sökes

Ansök    Sep 5    Sm Tech AB    Servicetekniker, maskin
Om SM-TechVi är ett företag som verkar inom livsmedelsbranschen genom att förse våra kunder med allt från små maskiner till storkök och grossister upp till fullskaliga linjer för industrin. Genom samarbete med de stora aktörerna på marknaden förser vi både nya och återkommande kunder med högkvalitativa lösningar inom livsmedelsbranschen. Vi har verkstad, lager och kontor i Ljungskile.PlatsbeskrivningVi utökar och söker ytterligare en servicetekniker som pa... Visa mer
Om SM-TechVi är ett företag som verkar inom livsmedelsbranschen genom att förse våra kunder med allt från små maskiner till storkök och grossister upp till fullskaliga linjer för industrin. Genom samarbete med de stora aktörerna på marknaden förser vi både nya och återkommande kunder med högkvalitativa lösningar inom livsmedelsbranschen. Vi har verkstad, lager och kontor i Ljungskile.PlatsbeskrivningVi utökar och söker ytterligare en servicetekniker som passar in i vårt gäng.ArbetsuppgifterI tjänsten som servicetekniker ingår installationer, service, reparationer och felsökningar på livsmedelsmaskiner. Arbetet utförs såväl mekaniskt som elektriskt ute hos kund men även via telefonsupport. Arbetet utförs huvudsakligen ute hos våra kunder som befinner sig i framförallt Sverige, Finland, Norge och Danmark.ErfarenhetDu har väldokumenterad erfarenhet av mekaniskt och elektriskt arbete. Det mesta av arbetet genomförs ute hos kund så det är en fördel om du har erfarenhet av ett resande arbete och tycker om att resa i vardagen. Du känner dig bekväm i det engelska språket då det förekommer i kontakten med en del av våra kunder och leverantörer. Elkunskap är meriterande.Personliga egenskaperSom servicetekniker hos oss är du företagets ambassadör gentemot våra kunder och för att fungera i denna roll är det viktigt att du är ansvarstagande, noggrann och stresstålig. Vi ser även att du är en positiv och serviceinriktad problemlösare. Visa mindre